Returguide

Ønsker du mod al forventning at returnere, så har vi lavet en lille step-by-step guide til hvordan. Vi anbefaler altid, at du følger vores returguide, så vi kan behandle din henvendelse hurtigst muligt.

For retur af en vare/ordre er der to forskellige situationer der kan være gældende.
- Fortrydelse er situationen hvor du har fortrudt dit køb, men der er ikke noget i vejen med de(n) tilsendte vare(r).
- Reklamation er når der er fejl eller mangler ved varen.

Spring yderligere steps over og tryk SEND i bunden af siden. Afvent at vi vender tilbage til dig.

Hvis dine varer er sendt til dig skal de sendes retur. Køb vores GLS returlabel til 59 kr. her (og modtag den på mail hurtigst muligt) eller køb en label hvor du normalt køber dine fragtlabels.
Køber du selv label, skal adressen du sender til være:

Altanbutikken
Lunikvej 2A
2670 Greve

Husk at pakken skal sendes med omdeling. Har du mulighed for at vælge, så er firmapakker ofte billigere end privatpakker. Pas på med at sende med DAO, da de leverer udenfor åbningstid, og vi derfor ikke kan love pakken kommer frem til os.

I stedet for at sende kan du også komme ind og returnere i vores butik:

Altanbutikken
Godthåbsvej 11
2000 Frederiksberg

Du finder vores fortrydelsesformular her. Print den og udfyld den.
Skal pakken sendes, print også din label til pakken.

Pak varerne du ønsker at returnere ned i original emballage og forsendelseskasse. Vedlæg udfyldt fortrydelsesformular.
Skal pakken sendes, så tape labelen fast på kassen.

Tryk SEND nedenfor.
Aflever din pakke i vores butik, på dit lokale postkontor eller indleveringssted hurtigst muligt og senest indenfor 14 dage.
Vi behandler returforsendelser indenfor 7-14 dage (i højsæson vil det være omkring de 14 dage).

For at kunne levere en hurtigere behandling vil vi oftest ikke besvare din henvendelse, men blot refundere pengene når vi har behandlet forsendelsen. Pengene bliver ført direkte tilbage på betalingskortet som blev anvendt i forbindelse med din ordre.